Hemma från en liten shoppingsväng i Lycksele!

Idag har jag och Elina varit i Lycksele och handlat lite!
For mest dit för att handla lite för resan vi nyss bokade klart helt!
Aweeeesomee! :D
14/9 - 21/9!
Berättar mer om den senare! ;)

Detta har jag köpt idag.

Gladiator sandaler - Duffy 349:-
Köpte även ett inpregneringsspray för 69:-



Hög kjol - Att. 299:-
Lackleggings - REA 99:-



3 stycken ansiktsmasker - 10:- styck.


Och lite annat smått och gott.

PROFFS hårspray i två storlekar (helt klart det bästa hårsprayet ever)
Puderfoundation (REA)
Duschcréme
Sist men inte minst, en hemlig påse från Guldfynd.


Nu från imorn handlar min vardag mest om jobb, få se.. Jobb..
och lite mer jobb.
Hinner inte göra så mycket annat nu med mitt jobbschema!

I veckan har jag legat på stranden, måndag och tisdag.
Tisdag på kvällen bestod av en liten tur till Grundfors för bad,
bastu, volleyboll och grillning med grabbarna!

Bilder kommer från det! :)
Imorn blir det att kliva upp 05.00 och börja jobba!

Ha det bra! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0