Shopping, inlines och volleyboll!

Igår åkte jag och Morgan till Lycksele en sväng för att köpa
inlines! Dessa blev det!


Sedan passade jag på att köpa en likadan klänning som den blommiga
jag visat förut, fast en vit!
Måste ju passa på när man fått en favoritklänning att köpa en till
när det väl finns en annan färg! :)
Perfekt till Turkiet resan!


Efter lycksele for jag hem en sväng till Gunnarn och åt mat.
Packetet från KanDee hade kommit med dessa 2 snygga linnena i!

Varning för trötthetsansikte!




På kvällen när jag kom hem kom Anubis hit så vi for ut och åkte
inlines i typ en timma! :)


Sedan åkte vi på badsjön efter 8 och spelade volleyboll med folket!
Vi spelade tills klockan var efter halv 12!


Sen skulle jag åka hem..
Jag var så trött i hela kroppen att jag knappt tog mig fram.
När jag äntligen fått upp lite fart när jag åkte förbi Akkan
(där det såklart satt massa folk) så tänkte jag inte på hur
gropigt vagguppet efter Akkan är..
Så ena skon hakade i en sten och jag flög rakt upp och rakt ner på halva rumpan!!
Jag kan bara gissa hur mycket dom som satt utanför skrattade!
Men jag hade iaf en orsak!
Jag var helt slut på efter både inlines turen och efter nästan 4 timmars volleyboll spelande!
Första gången jag ramlar med inlines! :( piinsamt..
Och ont i rumpan och låret har jag!

Börjar jobba 8 imorgon så nu är det bäst jag sliter mig från datorn! :(
Godnatt på er! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0