Slänger upp en liten outfitbild sen lördagen med!

Storumans höjdpunkt på året!
Marknad och Dansgalan! :)

Fredagen jobbade jag kväll,
sedan drog jag på lite förfest med Anubis och Tord, och sedan hotellet!
Dansade i min blommiga klänning som jag visat förut!
Den hittar ni här!

Tack Anubis, Tord, Maja, Jonas & Morgan för en kul kväll! :)

Lördagen - LEDIG!
Gick på marknaden hela dagen och bara hade det gött.
Förfest med brudarna hemma hos Maja,
sedan DANSGALAN!

Kvällens outfit. (haha var lite oförberedd då kameran tog)
Ny tröja från BikBok då jag var i Umeå förra måndagen.
Tygkjol från Åhlens.
Skor från min pojkvän som vägrar säga vart han köpt dom!

Ska passa på att tacka, Maja, Madde, Nettan, Angelicca, Helena & Alex
för en rolig kväll!

Synd bara att vädret inte var lika roligt!
Nästa år blir det perfekt! ;)

Sängen nästa!
Sussa sött.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0