Fudge..

Tittade på mitt sommarschema..
Inte en rolig syn.

Av 8 veckor ska jag jobba 7 helger,
varav 6 helger i rad. Väldigt kul.
Hela sommaren försvinner bara där..

Bara för att ingen annan vill så får jag precis
alla helger.. Den helgen jag är ledig så är jag ledig
bara lördag och söndag dessutom..
Jättekul.

Har jag inte något att se fram emot efter sommaren
kommer det inte att vara så kul att umgås med mig.

Jag missar allt det man vill göra.
Åsele, yran, motorveckan, Tärna, midsommar,
talludden.. Allt!

Crap crap crap vilken pissig sommar det kommer att bli
för mig.. Åååh..

ELINA DU MÅSTE ÅKA UTOMLANDS MED MIG
EFTER SOMMAREN!!!!

//Sur Johanna


Kommentarer
Postat av: L

Jag skulle vilja följa dig.

2010-06-06 @ 21:44:46
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0