Grattis till Elina som fyllde 20 år idag! :)

Har varit med baben hela dagen och ätit tårta och
bara suttit ute i det fina vädret!

Medan hon var och åt middag med sin familj åt jag,
Morgan, Anubis, Tord och Nova på Kitas!
Synd att jag bara åt en 4e del av pizzan :(

Sedan for jag, Anubis och Sara till Elina och satt ute och
bara tog det lugnt i några timmar till! :)

Skön dag :)
Imorgon jobbar jag dag, sen taggar jag för 20 års fest
hos Elina och Jimmy! :D

Uppdaterar imorn efter jobbet eller på lördag! :)
Ha en fin helg ♥
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Och halva du =)

2010-06-11 @ 17:55:16
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0