Jag har inte dött! :)

Idag har Anubis hjälpt mig städa lägenheten!
Så nu är det hur fint som helst här!
Vi har möblerat om i sovrummet också! :)
Jättebra blev det! :)
Tack Anubis nubis pubis! ♥

Tänker ta bilder imorn när det är ljust och lägga ut,
kom på att jag fortfarande inte tagit bilder på hur jag
bor som jag sa att jag skulle göra^^ haha!
Men imorn!

Tänker också kolla igenom alla 200 bilder som togs i fredags
och lägga upp lite från kvällen :)

Sa jag att jag vill att det ska bli sommar nu, PÅ RIKTIGT? :)

Men nu tänker jag gå och mysa i soffan lite, sen blir det sängen!

Godnatt på er!♥
Kramkram

Kommentarer
Postat av: moster

nu tycker jag bilden känns bekant igen,åtminstone

fuchsian

2010-06-15 @ 06:30:43
Postat av: Linda Olofsson

sv; vadå du då?

2010-06-15 @ 08:38:06
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0