Black is the new black.

Leedig! :)
Nu ska jag uppdatera lite mer!
Har suttit och ritat och ritat hela kvällen.
Det är sjukt svårt att rita ett detaljerat porträtt
på en männsika man inte har något kort på,
utan bara ens egen bild ur huvudet. Jättesvårt!
Men då blir det en utmaning iaf:)

Ena människan klar på dubbelporträttillustrationen,
bara den utan bild kvar! Ska skynda mig sova nu:)

Passar på att bjuda på en väldigt fin (NOT!) bild från skidstugan!
Jag med dubbelhaka medan Elina lekte fisk! :p Typ..



Btw!
Kunde inte låta bli att köpa två libresspaket för att få dessa två
söta etuierna till vänster!
Har haft ett sen tidigare (det orangea), och jag blev
helt frälst!

Dom är perfekt att ha som börs (korten ryms precis),
eller ha tamponger/bindor i dom, man väljer själv! :)



Black is the new black.
Or was it the other way around?

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0