Flowergirl.

Nu sitter jag här och äter min efterlängtade Ben&Jerrys!!
Har sucktat efter en ända sen jag kom hem från Stockholm,
och det är länge sen! Dom är ju så dyra så man kan ju tyvärr
inte köpa en hur som helst. 62 kr för en stor..:/

Här kommer bilden jag snabbritade igår.
Fick inspiration från Japan där dom just denna tidpunkt på året
firar Hanami-säsongen då alla sakuraträd slår ut och blir full
med rosa, ljusrosa och vita körsbärsblommor :)


Nu ska jag fortsätta se Cougartown! ^^ har bara sett det en gång
förut, men det verkar rätt kul :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för din fina kommentar gumman!



Underbar bild du ritat! Älskar den!

2010-03-31 @ 09:54:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0