Jag har ett hem.

Hej hej!
Nu sitter jag i min nya lägenhet och bara känner mig
som en gud!
Jag har ett hem


Det går faktiskt inte att beskriva känslan som jag har nu.
Den gamla lägenheten som är på 19 kvadrat är inte något
man kan bo i en längre tid. Det känns inte som ett hem.
Men nu har jag ett!

Nu är det bara sista uppackningen och sätta upp tavlor och
saker på väggarna så det inte känns så tomt,
sen blir det nog jättebra!

Kommer att trivas som fisken i vattnet här känner jag!
_________________________________________________

Nu håller vi på laga mat, blir makaroner och korv bara,
vi har inte bestämt oss om vi ska göra stuvade eller inte.

Efter maten ska jag sola med Elina en sväng,
packa upp saker och bära upp lådor med tex, julsaker och
sånt som man inte använder till förrådet.

Anubis kanske skulle komma förbi en sväng också! :)

Sen ska jag rita!

Hörs senare!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0