Jag kan ha vanliga örhängen nu!

Det har gått rätt fort, ploppen bakom går fortfarande
rakt igenom, men jag kan iaf ha vanliga örhängen
utan att dom faller av:)



Känns fortfarande bra och är nöjd med mitt beslut :)
__________________________________________________________

Jag och Elina har varit jätteduktiga ikväll!
Hon kom till mig så hon har hjälpt mig att packa i lådor.
Vi packade saker i 6 banankartonger tror jag, sen tog vi ner
allt från väggarna och allt i skåpen. Nu är det snart tomt här :)
Längtar så mycket tills på fredag! :)
Bara 4 nätter kvar att sova i den här lägenheten,
känns sorgligt, men ändå väldigt bra och spännande!

__________________________________________________________

Fy.. Jag kommer bli mörkrädd av filmen vi ser nu.
Jag tycker inte om aliens.. Läskiga typer.
"THE BOX". Bra film, men läskig..
Nu måste jag fortsätta se och krama morgan lite!

Godnatt :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0