Jag tror jag har bestämt mig!

Idag börjar jag "töja ihop" öronen.

Har haft uttöjning nu i snart 5 år och idag bestämde jag mig.
Nu ska dom bort! Jag vill kunna ha riktiga örhängen igen! :D

Jag skaffade uttöjning dels för att jag tyckte det var fint,
men också för att jag var så dålig på att byta, så oftast
hade jag ingenting i öronen och bestämde mig för att
skaffa uttöjning av bekvämlighetsskäl:
Att slippa byta örhängen så ofta.

Men nu känner jag att jag vill kunna variera mig!
Färger former storlek runda fyrkantiga blommiga ringar
blingbling pärlor och hängandes!

Hoppas det inte tar så lång tid bara...

..och att mina öron växer ihop som dom ska! :)

 

Nu ska jag sova! 
Ha det bra! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0