Längtan efter en ny lägenhet!

Nu är porträttet klart!
Skulle lägga upp det igår, men internet ville inte fungera.
Så här är det :)
Ett porträtt av dom två bästaste lärarna ever!
Lotten & Anna.


Synd bara att det inte fanns en enda bild på Anna, utan var tvungen att rita
hon endast från bilden jag hade i huvudet. Men det duger.
Tror att det ser ut som hon iaf ^^
_______________________________________________________________________

Åååhh!
Var just och kollade på en lägenhet!
En liten 2a. Den var jättefin!
Börjar redan planera i huvudet hur det kommer se
ut med mina saker i den! :)
Skulle vara så kul att bo i något större..
Jag längtar tills det händer!

Nu ska jag lyssna på musik och fortsätta på Loggan till min mosters företag :)

Tjiihoo!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0