Ledig dag = packa upp saker ur kartonger

Igår krånglade mitt internet så jag fick mig inte in någonstans.
Men idag verkar det funka :)

Jag har fortfarande inte hunnit få upp alla kartonger.
Jag har lite problem med att veta vart jag ska he allt,
det är ju så stort här! Jag är rädd att tappa bort något! haha
Så ha lite tålamod så visar jag snart upp hur det ser ut :)

Idag kommer dagen att bestå av:
- Uppackning
- Handla saker som behövs, tex gardinstång, krokar soptunna m.m.
- Gå till Stensele och sola
- Laga mat
- Packa upp mer saker

Nu skrev gamla klasskompisen Emelie och sa att hon var
i Storuman och ville äta lunch med mig! :) Kul!
Ska kila nu direkt :)

Hinner inte lägga in bilden jag ritade igår,
den kommer sedan!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0