Mucis is my galaxy.

Nu är musiken igång och det går sakta framåt här :)

Åt som sagt lunch med Emelie idag, så jag mötte upp henne
på busstationen sen gick vi på Akkan!
Det var så kul att se Emelie för en gångs skull :)

Det här är Emelies "Jag vill inte vara med på bild posé"


Sen kom Wim förbi och hjälpte Emelie med hennes dator,
sen gick vi ner och spelade kort med Oskar och bowlade en serie:)


Klockan 3 var jag tvungen att fara och "besikta" gamla lägenheten,
och de hade inget att klaga på städningen eller så, så det gick bra :)

Sen gick jag på Ica och handlade massa saker som behövs till lägenheten.
Typ som förlängningssladd, skarvdosa, ta-bort-saker-i-vasken-sak,
gardinstångssaker och massa annat :)

Idag åt jag och Morgan kött och pommes, är mätt i magen nu! :)
Snart kommer Elina och Jimmy för att hjälpa mig mäta och
såga av ena gardinstången eftersom att den är för lång.
Det blir nog bra!

Pusshej

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0