Rock.

Nu sitter jag och väntar tills jag börjar jobba 13.15-22.15.
Det känns bra nu!
Som att det händer något i livet och går framåt
istället för bakåt :)

Framöver kommer jag att kunna:
- Laga mat i ugnen
- Baka massa goda kakor
- Ha ett riktigt matbord och stolar
- Bjuda hem folk på middag, kaffe eller film
- Sitta på balkongen
- Gå normalt utan att behöva hoppa över saker
- Ha uppe gardinerna och persiennerna hela dagarna i kök/vardagssrum
- Ha hur stökigt jag vill i sovrummet eftersom dörren går att stänga (haha)
- Sätta upp en riktig spegel
- Tända ljus utan att vara rädd att nånting ska ta eld
- Slippa vakna då Morgan går upp på morgonen och tvärtom
- Ha tv både i tvrummet och sovrummet
- Jag kan till och med göra en egen rithörna i min nya lägenhet.
Och massa massa mer!!

Livet Rockar!
Awesome.



Imorn ska Elina hjälpa mig att packa ner det sista,
demontera soffan och göra allt klart innan fredag
då det blir flytt!! :)

Nu ska jag fara på ladan och se om jag kan få ut min utrustning,
sen fara på jobbet :)

Ha det!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0