Samlar kraft.

Godmorgon :) typ..
Nu sitter jag och samlar kraft för duschen,
måste passa på att duscha nu, för jag älskar verkligen
duschen här! Tror inte den i nya lägenheten kommer vara så bra:(

Börjar jobba 14.45 idag. Till 22.15!
Jag längtar tills på torsdag då jag får min fetaste lön ever!
Den kom inte mer lägligt än denna månad just eftersom jag ska
flytta! Känns bra, nu vill jag bara jobba jobba jobba och tjäna lika
mycket pengar varje månad! Skulle vara nice! :D
________________________________________________________

Ååh.
Jag kommer vara rädd att gå ut i trapphuset i nya lägenheten.
Tänk om den läskiga tanten bredvid rycker tag i en i mörkret då
man kommer hem mitt i natten :(
Jag föreställer mig att hon kanske kan vara som häxan i
Drag me to hell filmen!.. Läskigt.. haha!


Bilden är hämtad från Google.
Skulle inte ni också vara rädd då?:P
Det värsta är att hon nästan ser ut såhär :P Ueew..

Nej nu ska jag ställa mig i duschen!
Sen försöka komma på något att äta! :)

Kommentarer
Postat av: Hampe

Är det tanten direkt till höger när ni går ut för eran dörr? Isf har jag träffat henne, slutar aldrig snacka och pratar om att hon har nån slags gudagåva. Rätt pigg dock för att va typ 90 bast :p

2010-04-02 @ 18:38:05
Postat av: Svar till Hampus

Ja det är det:P

Ne, varför tror du man kikar i kikhålet och se om hon är där, sen öppnar man dörren och lyssnar, hör man inget så springer man typ ner :P Haha

Ja, sen frälsar hon ju typ en och allt med :P

2010-04-02 @ 22:05:38

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0