Andra födelsedagspresenten i förskott!

I förrgår kom Dvd:n så jag hämtade ut den igår! Nu har jag provat den och den funkar kanoners! :)
Huvudsaken är att det går se dvd på den;) haha

Tack mamma, Ronny, Jonas, mormor och morfar! ♥
Måste hem snart och hämta 2 saker till som min bästaste morfar har gjort åt mig!! :)


Jag har varit duktig nu på morgonen och städat lite, plockat i diskmaskinen och satt igång den,
friserat en blomma som jag just fått att leva igen, satt igång dvd:n och fixat lite i lägenheten! :)

Nu ska jag sticka iväg och hjälpa Elina möblera om och måla trappen! :)
Ha en bra dag! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Evelina

kul att du vill delta sötnos :)

2010-11-06 @ 13:34:12
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nu har jag dragit en vinnare, kika in och se om det blev du. Annars kommer det en ny chans imorgon :)

2010-11-06 @ 14:37:26
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0