Baka baka, ååh kladdkaka! :)

Har haft fullt upp att göra idag!
Bakat och fotat och blivit fotad och sett film, ja massor! :)

Det går fortfarande inte att ladda upp bilder här hemma, så ni får se det
när jag kommer hem till lägenheten! :)

Så min "bloggpaus" är inte frivillig, men jag tycker inte att det är kul att skriva
då man inte får visa bilder, då är det bättre att visa sedan! :)
Men å andra sidan ska folk inte sitta och läsa andras bloggar på lördagar,
då ska man ta det lugnt och göra något kul istället! ;)

Bjuder på en nytagen bild på jag och Luna istället som redan laddats upp på bloggen! :)

Ni får ha en superfin lördagskväll, nu ska vi äta kladdkaka! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Så att jag får lisensen för Bliss. Det är en dans-instruktörs kurs för barn mellan 9-14 :>

2010-11-14 @ 16:45:51
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaha jaså! Gör du?! :P

Men.. okej.. oförberedd!

Ringer dig strax

2010-11-14 @ 18:34:44
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0