Dagen idag!

Förlåt för den låga uppdateringen idag!
Har som sagt hjälpt min vän Elina att greja så deras lägenhet blir klar någon gång! :)

Det vi har gjort idag är att mätat, borrat och skruvat in handtag i hela köket!
(sånt där som killar tror att tjejer är för "dumma" för att göra^^ haha)

(glömde att ta en före-bild på bilden längst till höger, men ni fattar vad vi gjort iaf)

Såhär nöjd var vi då vi hade fixat det eftersom hennes pojkvän inte trodde att vi skulle göra det!


Sedan kom jag på en idé också, men det får ni se imorgon när det är klart! :)
Klockan 6 var det dax för middag, jag, Elina, Jimmy och Morgan for och åt på Sibylla!




Kom hem för ca 1 timma sedan, nu blir det bara att se lite tv sen sova! :)

Jag vill hem till Gunnarn till min mami..
Jag vill hämta sakerna som morfar har gjort till mig och fixa i lägenheten! :)
Ska nog ta en liten "semester" och vara i Gunnarn några dagar snart igen, och vara med Luna
så vi kan vara ute i snön och busa och vara ute och gå! :)
Tror jag ska göra det snart! :)

Tjao! :)

Kommentarer
Postat av: Äveelinaa

jahaa okeej :P för jag vill töja lite tror jag!

2010-11-07 @ 23:35:37
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0