Fredags "shopping".

Hade alldeles glömt bort att jag och Elina hade beställt lite från Yves Rocher
men vi fick smset på det ikväll så vi var och hämtade det på Ok Q8!
Var julpriser så allt var jättebilligt, och de brukar oftast vara bra saker! :)

Som tur är så behövs det inte betalas förän i januari, och det är ju bra för mig! :)


Älg som kostade gratis.
Duschcréme som luktar cocos för 69:-
Handcréme som luktar apelsin och choklad 29:- tror jag.
2 stycken flytande ögonskugga, en svart och en brunglittrig, minns ej vad de kostade.

Urtunningssaxen köpte jag på ica idag för 40:-
Testade den lite och den funkade faktiskt bra för att vara så billig! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0