Hjälpt till i lägenheten idag igen!

Detta har jag hjälpt Elina med idag! :)
Satt dit halkskydd på trappen!


Sedan min idé.. Sen första gången jag var inne i lägenheten har jag klagat på en klocka som
sitter ovanför kryddhyllan över spisen, siffrorna var ful färg och strecken från när den
som nu satt upp den hade mätat vars alla siffror skulle vara var kvar!

Så igår suddade jag bort strecken (var svårare än vad det låter) och sedan bestämde jag
mig för att siffrorna skulle målas vita! Såhär blev det!
Elina ska vara glad att hon har en sån fyndig och smart vän som mig! ;)


Sen när vi var klar ville jag ha mer att göra så då satte vi upp 2 hyllor i sovrummet som
senare ska stå tavlor på henne och Jimmy som jag ska fota i veckan på dom! :)

Just nu sitter jag ensam i lägenheten. Har egentligen hockeyträning ikväll 20.15, men jag
måste söka jobb och skriva personligt brev ikväll så jag har något att redovisa imorgon på AF :S

Jag hatar att vara arbetslös..

Kommentarer
Postat av: isabella

haha åhh va äckligt :o

2010-11-08 @ 19:55:16
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0