Jag är ju i alla fall inte bakis imorgon! ;)

Kom just hem från Elina! Hon skulle egentligen skjutsa mig, men så smart som
vi var så drack vi ju 2 cider var så jag blev ju tvungen att gå hem! haha!
Hade typ inga kläder heller för att gå ut och gå mitt i natten^^

Som tur var så körde Malin och Robin förbi och frågade om jag ville ha skjuts! :)
Det var ju snällt av dom att de inte tyckte jag skulle gå ute och frysa! :)

Nu är de flesta på hotellet nästan just ovanför mig och festar för fullt,
men jag, Elina och Jimmy har tagit det lugnt och sett idol!
Kan vara skönt ibland det med, vi är ju iaf inte bakis imorgon! ;)


Tack igen Elina och Jimmy för maten, godiset/chipsen och sällskapet! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0