Kvällens träning var awesome men tung!

Den här träningen var nog den jobbigaste på flera år!
Ingenting gick bra och skridskorna var felslipade typ så jag kunde inte åka! haha
Jag blev nästan svimfärdig när det var klart för att jag hade tagit ut mig så mycket:p
Vi hade tävling efter tävling och det är sjukt jobbigt! Men nu lever jag igen.

Jag ritade en snabbkluddbild på ca 5 minuter hur jag kände mig då jag låg på golvet
då jag kom hem från träningen helt utslagen och orkade knappt kliva upp.
Sen utmanade jag min pojkvän att han skulle rita en snyggare bild än mig då
han fick anstränga sig lite och rita vad han ville! Han kanske ritade i 10 minuter.

Såhär blev resultatet, och det visade sig att min pojkvän faktiskt kan rita! :)
Även fast han sagt hela tiden att han verkligen inte kan det!


Nu ska vi se lite tv bara sen ska jag iaf gå isäng!
Så sjukt skönt såhär i efterhand att ha tränat sig helt slut i kroppen! :)

Godnatt på er! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0