Life's what you make it.

Träningen ikväll var awesome, men jobbig, precis som det ska vara! :)
Min vänstra skridsko blev slipad mer än den högra så det var lite jobbigt att åka
när man känner "obalans" och är rädd att det hakar på ena skridskon så man flyger!
Det blev bättre mot slutet, men först var det inge kul alls att åka :P

Nu har jag iaf precis duschat och sitter och doppar och äter "efter-träning-och-kvällsfika"? Typ^^


Nu ska jag se lite tv och vila en stund, sedan ska jag försöka lägga mig hyffsat tidigt om jag
kan, det är så svårt att somna just efter man tränat och duschat, och dessutom att jag
ska sova själv inatt, och hela veckan, vilket man inte är van med! Men det ska nog gå bra :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du fyller år samma dag som min syster. Har inte ens tänkt på att det är så nära.. =/

2010-11-23 @ 09:56:32
URL: http://cotac.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0