Nej inte magsjuka snälla!!

Gick väldigt segt på hockeyträningen ikväll.. Jag hade typ magknip och mådde dåligt :/
Hoppas inte det är magsjuka! Hoppas hoppas hoppas!!

Det var dessutom 2 till som mådde illa och en av dem var tvungen att gå av för
att hon kände sig spyfärdig, så det var verkligen inge bra! :/

Men jag tog mig igenom träningen, hoppade av på staffetten de sista 2 minuterna bara!

Nu ska jag gå och lägga mig, upp klockan 7 och fara och jobba! :)
Hoppas jag mår bättre imorgon!
Godnatt på er! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det gör man verkligen. GRATTIS förästen!! Vi har snackat om din födelsedag nu ett tag så skrev jag inte ens grattis på din dag. Så bra minne har jag lixom..:)

2010-12-01 @ 04:33:58
URL: http://cotac.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0