Presenterna jag fick på min födelsedag!

Fick en tidig present för någon månad sen, och det var ju tv:n och dvd:n av mamma,
Ronny, Jonas, mormor och morfar! :) Den har jag visat upp, sedan fick jag även möbler av morfar
som han gjort åt mig som jag också visat! :)

Det här iaf är vad jag fick på lördagdag den 27e i helgen när familjen var här och hälsade på
och åt tårta och massa kakor! :)

Av mamma och Ronny:
Ispåsar, drinkparaplyn, sugrör och 2 drinkpinnar!


En Blender!! :D


Av moster Marie, Kenneth och Tim:
En smoothiebok! :)


Av mormor och morfar:
Pengar!! :)

På lördagkväll!

Av Maja och Elina:
Bodyspray(luktar apgott!), vanlilj läppglans, 6 st snappsglas, vit text HOPE, halsband och matchande
örhängen, chips och Fanta & Rosévin!
1, 2, 3, Fanta och Rosé!!


Av Morgan fick jag betalat för drickat för kvällen! :)

Av Wim och Monika:
"GRATTIS JOHANNA! Men hör nu här på vår onödiga text. Här får du en udda K(R)UKVÄXT!"
Jag tycker den var söt^^ hihi


Igår på min födelsedag kom Anubis och Sara hit och åt tårta!

Av Sara fick jag:
Självutlösare till systemkameran (nu behöver jag aldrig mer använda föremål för att ställa in
skärpan på mig själv då jag ska ta självporträtt!! Wihow!) och snus!


Av Anubis fick jag:
En jättefin sockerkakatårta/bakelse! ^^


En söt liten hjärtesten! :)


Tack tack tack alla så jättemycket, hade verkligen inte förväntat mig att få så många
fina och mycket andvändbara saker!!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0