Räddare i nöden!

Mamma och Ronny är mina räddare i nöden.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom!

När jag var hemma igår fick jag med mig 8 matlådor hem för att spara pengar!

Dagens matlåda bestod av hemmagjorda "fiskpinnar", potatis och vitsås!
Hur gott är inte det? :)


Sen när jag skulle fara hem så började bränslelampan lysa, och då var Ronny
så snäll och tankade bilen åt mig!

Skulle jag kunna ge något tillbaka så skulle jag göra det direkt! Jag tycker inte om att måsta
bli "tagen hand om", men när budgeten är på ungefär 0 kr så är det inte så lätt att klara sig själv.
Äta måste jag, gå på toa måste jag och ta mediciner måste jag.

Det hade jag inte kunnat om jag inte hade en familj som verkligen ställer upp för en! ♥
Då menar jag min mamma, Ronny, min bror, min mormor och morfar m.fl.

Tack.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0