Svensk film?

Elina har just farit hem, hon kom hit vid halv 10! :)
Maja var här en sväng också från halv 9 till 10 ungefär! :)

Jag och Elina har iaf sett Heartbreak Hotel som gick på tv och snackat lite skit! :)
Vet ej om jag fortfarande inte tycker om svenska filmer.. Men det är alltid lika trevligt
att se film med någon ändå! :) hihi

Bilden lånad från google.se

Nej nu ska jag gå isäng och sova och se om min pojkvän kommer och väcker
mig när han kommer hem efter en kväll med grabbarna och några öl^^

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tycker inte om svenska filmer så mycket. Mest för att skådespelarna alltid känns så överdramatiserade... Men sedan så har ju de flesta svenska skådespelare antagligen gått teaterhögskola och inte film..

2010-11-21 @ 08:29:44
URL: http://cotac.blogg.se/
Postat av: mathea

haha, såg också den filmen igår. den är för rolig ! :D

sv: Ja, det är klart. Min lista är nästan bara flytta hemmifrån saker. :>

2010-11-21 @ 10:31:30
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0