Tårta och tema-fest imorgon! :)

For till Elina och Jimmy ikväll med Anubis och Morgan, Maja var också där,
och hade en liten myskväll och såg Idol och åt lite chips!:)
Vi kom just hem och ska gå och lägga oss!

Fan att Linnea åkte ut.. Jag hatar nu Idol for shore.

Imorn (idag) blir det låg uppdatering här på bloggen eftersom jag ska firas
för att jag fyller 20 år på måndag! :)
Blir tårta med familjen imorgon vid 13-13.30 och sedan vid halv 5 så ska folket
äta middag hos mig, sedan blir det fest!

Jag ska ha en "Tema-fest" så det ska bli riktigt kul!
Kan ni gissa?^^

Om jag hinner ska jag visa upp outfiten imorgon! :)
Annars kommer säkert massvis med bilder upp på söndag när jag nyktrat till! ^^ haha
Man fyller ju bara 20 en gång i livet så det måste man fira med stort F! :)

Ni får ha en jättefin lördag om jag inte hinner blogga, för det ska jag ha! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cissi

vi fira också med tårta idag..;) Ja, det är skoj att resa.. alla borde backpacka tycker jag,... man blir en ny människa

2010-11-27 @ 20:10:23
URL: http://cotac.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0