Träningen tog på ikväll!

Åt inge mat innan träning så jag hade ingen energi!
Nu känner jag mig lite lemmen sedan jämnfotahoppen över klubborna^^
Jämnfotahopp tränar man inte så mycket, så nu är jag lemmen i muskler jag
inte visste fanns
, men det är skönt att vara lemmen!

Blir så sällan det! :)

Efter träningen skyndade jag mig hem och duschade, åt "middag", Anubis kom hit,
klippte hennes hår lite snabbt och sedan for vi och bowlade :)
Hon skulle hem 20.45 så vi hann bara med en serie, men Morgan stannade
med mig och spelade en serie till :)

Ikväll gick det inte så bra. Hade så ont i tummen sedan igår :/ men men.
Kan ju skylla på att jag hade hockeyträning innan också ;)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0