Unika.

I morse kom mamma och Ronny hit och hälsade på strax före 11!
Mamma kom med nybakta hastbullar och mjölk! :) Mums!
Sedan var vi och köpte nya gardiner till mig! Tack mami! ♥

Såhär ser de nya ut! En liten färgklick i rummet :)


Sedan hade dom med den 2a dvdhyllan som min 77 åriga morfar gjort åt mig! ♥
Nu har jag två stycken! Den ena är kortare och bredare och
den andra är längre och smalare. Båda är unika och jag älskar det! ♥
Tusen tack morfar!! :)


Nu ska jag bara hitta lika fina saker att ställa i den :)

Kommentarer
Postat av: Kikki

åh jag är också ute efter lila gardiner med ändå fint ljusinsläpp. de är så mysigt =)

2010-11-23 @ 14:01:40
URL: http://www.christinafjellstrom.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0