Wishes.

Nu är önskelistan uppdaterad igen :)

Jag skulle vilja ha ett halsband med en stor uggla på, eller en ring med en uggla på!
Jag har alltid tyckt om ugglor, men jag har inget smycke förutom ett par örhängen!

Astrid Lindgren filmerna är ju så bra, alla förutom Madicken!

Skulle vilja äga alla Sex and the City avsnitt så man kan se dem i ordning,
och äga båda filmerna.

En säng och två sängbord till, det skulle vara skönt!
En säng ska jag köpa direkt jag har fått pengar, nu vill jag inte ligga på golvet längre.

Det är mycket jag vill och ska köpa när jag får pengar!

Kommentarer
Postat av: mathea

sv: Åh men tack du! :D Haha. rätt kompliserad var den kan jag tala om. haha!



Fin lista där du ! <3

2010-11-20 @ 01:54:08
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0