Bartenderskolan - Been there, done that!

Jag gick bartenderskolan i Sthlm förra året och jag kan säga att
sådär snäll var Johannes Kinch inte med oss!
I detta avsnitt var han väldigt lindrig eftersom de var så pass oförskämda att
komma för sent och dessutom druckit dagen före och på dagen!

Det var mycket mer plugg än vad de fick i serien också!
Det värsta pluggandet jag varit med om i hela mitt liv! Fy fan! :p haha
Man var glad att man klarade det eftersom det var många som inte gjorde det!



De verkar ha gjort allt lättare än vad det var när jag var där, men så dumma som de som
är med verkar vara så är det nog bra för dom eftersom dom aldrig skulle klara det annars! haha!

Det bästa är att Johannes mjuknade i slutet när man visste hur man skulle bete sig mot honom!^^
Det är på ett sätt kul att se, men på ett annat sätt så tänker man bara tillbaka hur hemskt
det var och hur rädd man var när man gjorde fel då Johannes blev galen! ^^

Jag saknar Johannes och Sebastian lite!
Vill nästan gå om kursen nu när man kan det mesta! :)

Det var tider det! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Försök inte ta åt dig hela äran nu va! ;)

2010-10-07 @ 21:22:51
URL: http://ididita.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0