Fredag - "jobbintervju" i Hemavan och Umeå för att fira bror! :)

Dagen började med att jag och my man körde till Hemavan för
att lyssna om ett jobb i Norge, det verkade faktiskt jätteintressant, men svårt!
Det började klockan 2 och slutade ca 4..

Då var det bara att börja köra igen..
Från hemavan till Umeå..
Vi körde alltså ca 55 mil denna dag.

Kom fram till Emelies lya i Umeå vid halv 10 ungefär:)
Då blev det några cider! :)

Folket som var där!
Min bror såklart, födelsedagsbarnet som vi firar lite i efterskott! :)


Emelie!


Hanna - som för övrigt var väldigt duktig att undvika kameran^^


Hannas bror Patrik!


Marcus - som också inte ville vara med på kort! hehe


Magnus och Hampus!


Morgan!


och lilla jag såklart! :)


Vid 11 drog vi iväg till gamla Extreme som nu heter 5ive! :)
Var jättekul och bra musik, jag, brorsan, hanna och emelie dansade loss till "Fanta & Rosé
och "Skaka Rumpa"!
^^ hehe.

Sedan hann jag bli spydd på inne på tjejtoan när det blev kolsvart där inne av någon anledning!
hahaha! Äckligt som fan, men det är sånt man får räkna med.. typ? :P

Kom tillbaka till Emelies lägenhet runt 4 och la oss och sov! :)
Tack alla inblandade för en kul kväll! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0