Jag blir så arg!

Hur kan man lämna en sån snygg man? Jäkla film..
Jag ville skjuta kvinnan hela filmen.. Nej, inte det bästa film jag sett.
Den var fin och så, men jag hatade ändå hela filmen på ett sätt! Aah!

Var hos Anubis och såg film nyss, kom just precis hem till lägenheten!
Som sagt, hade jag varit hon i filmen hade jag dött för att få en sån fin kille,
(nu har jag ju redan en egen verklig fin kille:)) men ändå, ingen är sådär bra
på riktigt, det är kanske därför det är en film.. haha!

Dear John hette den iaf..


Nu till ett annat projekt som ni snart får se, om vi lyckas! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja förbannade dum jävel:@ känner hur arg jag blir på henne. varför gifte hon sig med den fule fan för... Skit film :)

2010-10-31 @ 23:34:45
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0