Kom just in från kylan!

Fy vad kallt det är ikväll!
Snöregn och blåst, och jag som cyklade till träningen^^ haha! Klokt val?

Jag tränade som sagt inte med utrustning ikväll och då kan man inte vara
med på alla moment, men jag tyckte ändå att ryggen känns lite bättre iaf!
Det är positivt! :) Vila vila vila så är jag igång om någon vecka igen! :)

Efter träningen cyklade jag till Elina en sväng också :)
När jag då skulle fara hem hade visst min cykel fryst så kedjan hoppade
och växlarna frös! Haha! Dags att ta in cykeln nu kanske? :)

Nu fick jag ett extremt skaparbegär!
Vill bara sätta mig ner och måla ut allting.
Tatueringar gulligt flummigt konstigt fint fult snirkligt färger svartvitt!
Allt vill jag rita just nu! Jag älskar när kroppen bara skriker efter att rita! ♥

Jag vill göra om denna illustration. Jag vill göra den bättre!
Göra om, göra rätt!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0