Kul att man finns på google tycker jag:)

Trodde inte att detta fanns kvar, kul att hitta sig själv på internet! :)

(om ni inte ser så står det Foto: Johanna Lövdahl, det är även jag som skrivit artikeln,
men min kompis står med på att ha skrivit den bara för att hon skulle få stå med på något
eftersom hon inte vågade göra något själv eller är så duktig att formulera sig)


Det var bara lite kul.. Googlade mig för skojs skull och hittade mina artiklar som jag gjort :)
Nu vet jag att det finns om någon vill ha det bevisat^^

Godnatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

sv; jag tycker faktiskt att den var en FIN låda som hon fick :)



Ja, visst vare fint?

2010-10-11 @ 16:15:04
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0