Lägenheten!

Såhär fick det bli igår efter många elaka ord^^

Från dörren in till tv-rummet. Där datorn står stod Nevim förut, så nu har datorn en egen plats
vilket är skönt då man slipper kablar överallt på golvet, förutom internetkabeln som ni ser,
ska köpa en ny eftersom den var för kort :)




Ignorera skåpet längst till höger, jag hann inte lista ut vad jag skulle ställa där,
så just nu ligger det bara massa onödiga saker:P

I mitten av tvbänken står det LIFE, jag vill ha LOVE och HOPE i de 2 andra hålen :)

Ja jag vet, jag har liten tv.. Men det är meningen att en STOR tv ska sitta däremellan ^^




Så, nu är det bara sovrummet kvar som jag vill bli klar med..
Men då måste jag köpa säng, och en STOR tv så den lilla kan va i sovrummet,
och då måste man ha pengar, vilket inte riktigt existerar just nu :(
Men förhoppningsvis så löser det sig på den fronten!

Höstoutfit coming up soon! :)
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Du har fått så fint hemma hos dig tycker jag =)

2010-10-12 @ 15:50:02
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

Btw, lust att kanske komma hit ikväll? Jag är ensam med Nova =)

2010-10-12 @ 15:50:35
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0