Leksaker.

Vid 7 for jag och Anubis på badhuset och simmade några längder,
men det var så mycket barn så vi fick mest stå och trampa vatten :/
Sedan klockan 8 solade vi en sväng också:)

Följde sedan med Anubis hem till henne så vi såg Toy Story 3 med Tord:)

Är inte leksaker underbara? :) Jag minns vilken kärlek man gav dem!
Var nästan som att älska på riktigt fast ännu mer! Håller ni med mig? :)

Imorn ska ni få se bilder på mitt fina tv-rum som jag gjort om lite i idag,
och det jag fick av mormor
, eftersom jag vaknade på fel sida idag och inte
har bloggat så mycket idag tyvärr :(

Men imorn ska jag vara glad har jag bestämt! :) hihi
Nu ska vi se Paradise Hotell^^ haha

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0