Lunch!

Kom just hem!
Var lärare idag i Kommunikation från 09.35-11.20!
Som vanligt hade jag snälla elever så det gick jättebra:)

Efter lektionen var slut så mötte jag upp Elina på Akkan kl 13.00 och åt lunch med :)


Vi åt en Landgång med kyckling och curry :) Mums!


Sedan när hennes lunch var slut och skulle tillbaka på jobbet så ville Sara
(de jobbar på samma jobb), att jag skulle hålla henne sällskap på hennes lunch också!
Så det var bara att sitta kvar tills klockan 14.00 :) När man inte har annat att göra så :)


Jag åt en liten glass också :)

Kommentarer
Postat av: madde

haha okej ^^ men vi måste ju träffas när jag kmr upp nästa gång? :) kram

2010-10-21 @ 14:58:29
URL: http://acidfornothing.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0