Månen är fin ikväll.

Jag är så slut på.. Har jätteont i hela ryggen och i huvudet..
Det var bara en enda kota som var rätt, den mitt emellan bäckenbenet och
bröstryggen, resten var skrot och mina muskler mår inte bra heller.
Ingenting var bra och min rygg blir sämre och sämre..

Nu måste jag göra massa övningar varenda dag i minst 1½ timma :/
Vem har tid med det? :(
Sen ska jag egentligen också sluta äta och dricka sådant som innehåller
mjölk, mjöl och socker
för att min kropp/rygg/skelett ska må bra..
Kul huh? :S jobbigt..

Månen var iaf fin ikväll när vi var påväg hem efter att ha fått mat av Mami ♥
Så jag passade på att rita lite eftersom jag ändå inte får göra så mycket.

Inget avancerat, inget genomtänkt arbete, med det får duga :)


Nu ska jag bara ta det lugnt och dricka en tekopp till kanske innan jag lägger mig?
Ni får ha det så bra iaf så återkommer jag imorgon :)
Godnatt på er!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linn Lingesten

Ryck upp dig johanna det kommer gå fint! Bara i början det blir jobbigt sen kommer du vänja dig vid träningarna och kosten :)

2010-10-15 @ 08:43:57
URL: http://www.headphone.devote.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0