Migränanfall..

Igår efter det sista inlägget blåste jag håret och sedan skulle jag se lite tv.
Jag skrev ju att jag hade lite ont i huvudet och att jag somnade i tvättrummet.
Det kändes inte som "migrän-huvudvärk" utan bara som vanlig huvudvärk,
men när jag satt mig för att se tv så tog det kanske 3 minuter så slog det till.

Jag var tvungen att gå och lägga mig och försöka ta det lugnt.
När man får ett riktigt migränanfall när man har så ont att man inte vet vad man
ska göra, då får man oftast panik och börjar hyperventilera och skaka, iaf jag..
Minns inte senast jag hade så jävulskt ont i huvudet :(
Det var inte kul..

Jag klev upp vid 11 nu idag och känner att jag fortfarande har lite ont i huvudet.
Så jag tänker ta det lugnt idag och inte sitta så mycket vid datorn så jag anstränger
ögonen eller huvudet så jag får ont igen.

Nu förstår jag varför jag har varit så trött och somnat de sista dagarna,
jag skulle få ett migränanfall :(

Klockan 1 ska jag träffa Linn på Akkan för att ta en liten fika och surra lite!
Hon är min gamla klasskamrat som nu bor i Sundsvall så det ska bli kul
att prata lite skit med henne :)

Ha en bra dag iaf!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ja beställde det från tyskland men vet dock inte vad sidan hette va en tjej som fixar naglar på salong som beställde åt mig, hon använder samma så du borde funka bra:)

2010-10-29 @ 12:15:02
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ja precis hm.. annars et ja inte man kanske kan köpa en burk på en salong lr så :)

2010-10-29 @ 18:17:47
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Linda

Jag tycker synd om ditt huvud :(

2010-10-30 @ 14:33:54
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0