Myshalsduk av mami!

Mamma kom förbi i morse och gav mig en sån jätteskön och praktiskt
halsduk som hon hade köpt innan jag föddes!
Det är alltid kul att få saker som sin egen mamma har användt, jag har
faktiskt hellre den än att köpa mig en helt ny bara för att hon har haft den!
Tack min fina mamma! ♥

Det är en sån halsduk som "sitter ihop" och går att använda på två olika sätt.


Bara som vanlig halsduk.


Här som halsduk och huva! :)


Nu ska jag springa till Anubis och umgås lite med hon och Nova!
Ni får ha en jättefin dag allihop! ♥

Svarar kommentarer sedan! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Carro

Vart har du läst foto?

2010-10-23 @ 16:19:33
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: signelindgren

sv: haha nej kanske inte men jag kände mig kung på bräda då (;

Men skönt för ni, va ha typ lika mkt fast i millimeter :P

2010-10-23 @ 17:06:18
URL: http://signelindgren.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tur att din gamla mamma har svårt att kasta bort saker. Tydligen blir de ju moderna igen. Kram

2010-10-23 @ 18:02:07

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0