Nap time.

Nej nu måste jag skynda mig isäng.
Ska till Lycksele imorgon med Mami, moster och mormor!
Ska vara i Gunnarn 9 så jag får väl kliva upp 07.30 för att hinna göra mig i ordning
och köra dit också.. Kändes jobbigt just nu! ^^ hehe
Ska försöka inhandla ett nytt skulderskydd bland annat imorn så jag är taggad! :D

Anubis och Sara for nyss!
Vi har som sagt bowlat ikväll (vilket gick dåligt) men kul som vanligt!
Efter det gick vi hem till mig och tittade på Greys och Kungarna av Tylösand.

Jag gillar den här killen, han har humor! :D


Nej nu måste jag skynda mig isäng!
Godnatt på er!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; jag vet inte.. jag tro jag fått tidssjukan :/

2010-10-06 @ 23:50:12
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0