Ojud del 2 - Göra det bästa av situationen

Vem kom på att de just skulle vara utanför mina fönster ca 4 meter bort?



Hade jag velat lyssna på sågande, spikande och massa babbel hade jag lika
gärna kunna slagit upp ett tält bredvid! Då hade jag hört precis lika väl som
jag gör nu :P haha! Man blir faktiskt galen då man vaknar kl 8 av massa ojud!

Då får man försöka göra det bästa av situationen.
Jag sprang upp ur sängen och letade öronproppar - hittade inga.
Gick tillbaka till sängen lite argare - kom på en superidé!

Något som de flesta tjejer oftast har hemma!
- En sorts grej som man sätter på sig smink med!


Jag tog en ny sådan ur en förpackning och slet den i bitar!


Sedan in i öronen! Awesome! :D
Det hjälpte faktiskt, så om ni någon gång råkar ut för ojud och har inga öronproppar,
prova då detta, väldigt skönt och jag hörde nästan ingenting! ^^


Det värsta var, att vid den här tidpunkten, så hade jag sprungit runt och legat och
vridit mig så mycket att jag inte var trött längre :p hahaha! Otur eller hur? :p

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0