Ojud.

Mötet var aaaaaaastråkigt, världens drygaste kärring satt och pratade.
Hon pratar så sakta att man hinner glömma bort det hon sa innan hon hinner
komma till det som var viktigt. Jag slutade lyssna efter ett tag :p haha


Jag är trött idag. Vi gick inte isäng förän 3 igår..
Vad tror ni inte jag vaknar av kl 6 på morgonen?

Det här just utanför mitt sovrumsfönster!!


Har väl sovit 4 timmar kanske inatt, jäkla maskiner som lever om!
Det borde vara olagligt att börja arbeta klockan 6,
eller åtminstone inte leva om förän 10!
Nu kom Sara till mig! :)
Hon ska äta mat här, sedan ska vi hitta på något,
jag hade iaf tänkt bowla med Anubis, men hon vet inte om det än!
Sen ser vi om vi drar med oss lite mer folk :)

Hörs sen! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Vi få bowla sen gumman:)

Hoppas det gick bra ikväll. Puss

2010-10-13 @ 18:48:28
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0