Önskelista

Jag känner mig som ett litet barn när jag skriver önskelistor ^^ haha
Listan är mest till för att jag inte ska glömma bort vad jag vill ha, och så att
kanske folk i min omgivning ska få lite inspiration till julklappar & födelsedagar! hihi

För mig så duger det mesta faktiskt!
Ett fint smycke/örhängen, en fin klocka, en sten, något gammalt som mamma hittat
i sina gömmor eller bara något som är hemgjort är också jättekul att få! :)
 
Här är en gammal lista som är uppdaterad och lite som försvunnit också! :)


(Nej det är ingen pik till er i min familj bara för att jag fyller 20 snart! Lovar! haha)

Nu ska jag hoppa isäng snart! :)
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: madde

okej, va blev de för film då? :) ne jag har just vaknat nu, ska väl börja fixa mig om inte allt för länge haha! kram

2010-10-24 @ 08:25:22
URL: http://acidfornothing.blogg.se/
Postat av: JUlia

Jo de funkar verkligen har 1200kr just nu och de betalar ut varaje månad. en av mina kompisar har ringt och förhört företaget och de visar sig att de betalar ut kring den sista varje månad. Så borja idag så får du ut några hundra lappar i allafall och sen kan du sattsa på november månad :D DEt är ju bara så att du vinner på de :) de kan inte sno pengar från ditt konto när du bara lämnar konto nr :)

2010-10-24 @ 10:25:45
URL: http://juliaawestman.blogg.se/
Postat av: Emmelist

oooh jag måste skriva min önskelista snart...sånt är så kul! haha

2010-10-24 @ 12:46:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0