Otur - jag ska inte hålla på med saker som jag kan bränna mig på!

I did it again!
Förra året just före jul lyckades jag bränna mig på armen!


Idag skrev min bror Jonas och frågade om jag ville komma och grilla marshmallows! :)
Så jag åkte dit för att grilla lite:) Lunaböna fick följa med!












När jag skulle grilla min sista marscmallow så råkade jag svänga till lite för häftigt
när den var klar så en bit flög och fastnade på kinden och brände fast! haha
Jonas var tvungen att klösa bort det från min kind, så förstås så lossnade lite kött:p


Nu är det konstaterat att jag inte ska hålla på med saker jag kan bränna mig på! :p
Tur att inte hela marschmallowsen fastnade i fejjan iaf, då hade ärret inte blivit fint.. hehe


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0