Såhär arg är jag nu!

100media_imag048 (MMS)

Haha snygg bild ;) Det här sög! Ååh vad arg jag blir! Kom till träningen i vanlig tid som alltid är på tisdagar. Sen tittar jag ut och då är alla redan ute på is.. Jag börjar titta på klockan och börjar fundera om det var idag man ställer om till vintertid eller om jag är dum i huvudet! Då frågar jag en där och hon säger att tiden blev ändrad just för idag så träningen hade börjat kvart i 7 istället för kvart över 8 :( Alla hade fått veta det på ett eller annat sätt men inte jag.. Jag som var så taggad att träna ikväll utan att ha ont i ryggen:( Jaja. Är hos Elina nu och ser tv istället.. Kanske får träna imorgon? Det får jag se! :) Hörs sen iaf! Kram


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0