Skotta skotta skotta! 35 cm snö på bara idag och igår!

Alltså shit.
Idag skulle jag hämta Elina i Stensele med bilen när hon slutat jobba!
När jag kom ut hade inte motorvärmaren ens gått igång så bilen var askall och
ingen hade plogat utanför lägenhetshuset och bilen var övertäckt med snö! :S
Då blir man arg.. Dessutom så hade det inte plogat vägarna och inte sandat,
så snöblindt som f*n var det och halkigt som tusan!
Trodde seriöst jag skulle köra av vägen för jag såg absolut ingenting vars
vägen var (en orsak var att rutan frös om och om igen) plus att det var sjukt
mycket snörök då man mötte bilar :( Fy.. Sånna gånger är det inte kul att köra bil.

Kolla själva! Fast bilder gör ingen rättvisa.
Vi är vana med 2 meter snö här, men 35 cm på 2 dagar är lite plöstsligt!


Snön gick till halva däcken och där gick jag runt med lågskor och sopade och skrapade
av bilen, gissa om jag blev blöt! haha
Det var dessutom bara början av dagen, nu är det ännu mer snö ute!


Det gick iaf bra tillslut och jag och Elina fick våran Taccos till middag! :) hihi

Efter maten mötte vi upp Anubis och bowlade 2 serier också, gick sämst så det tänker
jag inte berätta mer om! :p Sedan for jag och Elina hem till henne och myste till Idol!

Minnah och Linnea var mina favoriter ikväll och jag tycker att Geir borde åkt ut..

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0